اعلام برنامه و زمان جانمایی غرفه های ایران پلاست پانزدهم

تولیدات ۱۸۰ شرکت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نمایشگاه تخصصی درعسلویه عرضه شد
ژانویه 31, 2022
قیمت پایه محصولات پتروشیمی تا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰
ژانویه 31, 2022

اعلام برنامه و زمان جانمایی غرفه های ایران پلاست پانزدهم

ستاد اجرایی این پلاست پانزدهم، زمان جانمایی گروه های مختلف نمایشگاه مشارکت کننده در پانزدهمین دوره ایران پلاست را اعلام کرد.

ستاد اجرایی نمایشگاه ایران پلاست، تاریخ و چگونگی زمان بندی جانمایی غرفه گذاران مشارکت کننده در این نمایشگاه را در سه گروه گوناگون ، اعلام کرد. پانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست، امسال از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد. اعلام برنامه و زمان جانمایی غرفه های ایران پلاست پانزدهم در حالی صورت گرفت که تنها یک روز برای کسانی که قصد حضور در نمایشگاه را دارند، جهت انجام مراحل پیش ثبت نام در سایت ایران پلاست زمان باقی است.

مسوولان برگزارکننده ایران پلاست پانزدهم امروز ۲۳ دی ماه برای تکمیل فرآیند پیش ثبت نام غرفه گذاران این دوره از نمایشگاه بین المللی پلاستیک و لاستیک ایران، اعلام نمودند که مشارکت کنندگان در این رویداد، به شرحی که در ادامه آمده است، می توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه ایران پلاست به آدرس www.iranplast.ir مراحل پیش ثبت نام خود را کامل کنند و غرفه و سالن مورد نظرشان را انتخاب نمایند.

بر اساس برنامه اعلامی، مشارکت کنندگان گروه کالایی مواد اولیه و خدمات فنی و مهندسی در تاریخ یکشنبه ۲۶ دی ماه  ، مشارکت کنندگان گروه ماشین آلات و تجهیزات در تاریخ دوشنبه ۲۷ دی ماه و مشارکت کنندگان گروه کالایی محصولات پیش ساخته و ساخته شده نیز در تاریخ سه شنبه ۲۸ دی ماه با ورود به پنل کاربری خود می توانند محل غرفه خود را تعیین کنند.

برای شرکت کنندگان در بخش سالن های ۴۰-۴۰A-38-38A در نظر گرفته شده است. همچنین ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات در دو  سالن  ۳۵-۳۸B اسکان داده خواهند شد. با نگاهی گذرا به این شکل از تقسیم سالن ها و اینکه تنها دو سالن به ماشین سازان اختصاص داده شده است و سالن های ۶، ۷ و هشت که هر سال اصلی ترین سال برای ماشین سازان هستند، امسال در نظر گرفته نشده اند می توان حدس زد، لااقل تا به این لحظه این گروه اقبالی به میزان سنوات گذشته نسبت به این رویداد از خود نشان نداده اند. هر چند دو سالن اختصاص شده از سالن های بزرگ نمایشگاه هستند، اما هیچ بعید نیست انشقاق ماشین سازان، سبب شده باشد که این گروه که مهمترین گروه مشارکت کننده ایران پلاست به شمار می رفتند، حضور منسجمی در این رویداد نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *