دبیر انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری: شاهد حضور فعال هیئت های تجاری خارجی در ایران پلاست پانزدهم خواهیم بود

صادرات فرآورده‌های نفتی در قالب محصولات پتروشیمی/ وزارت صمت تعریف درستی از محصولات پتروشیمی ندارد
ژانویه 30, 2022
قیمت دلار و سکه
ژانویه 30, 2022

دبیر انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری: شاهد حضور فعال هیئت های تجاری خارجی در ایران پلاست پانزدهم خواهیم بود

ستاد خبری ایران پلاست- امیر علیزادمنیر، دبیر انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران گفت:  یکی از نکات مثبت و تاثیر گذار در روند برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که زمینه آن توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی فراهم شد، مشارکت و همکاری فعالانه انجمن ها و تشکل های تخصصی در امر جانمایی  سالن های این نمایشگاه بود، که امیدوارم این سیاست در دوره های آینده ایران پلاست باز هم تکرار شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه ریزی مطلوب تر و تثبیت تاریخ برگزاری نمایشگاه در سال های آتی، شاهد رونق ایران پلاست در سال های پیش رو نیز باشیم، افزود: امسال سالن خلیج فارس در اختیار این انجمن قرار گرفت و مطابق درخواست های مکتوب اعضا جانمایی برای بیش از ۵۰ شرکت در سالن های ۴۴Aو ۴۴B  انجام شد.

وی همچنین گفت: متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل تحریم های بین المللی  حضور بازیگران بزرگ صنعت پلاستیک دنیا در ایران کم رنگ تر شده، اما امیدواریم با گشایش های احتمالی در عرصه دیپلماسی و بین الملل، جایگاه ایران پلاست  به عنوان بزرگ ترین رویداد منطقه ای در صنعت پلاستیک تثبیت شود.

امیر علیزاد در خصوص حضور هیئت های تجاری خارجی در نمایشگاه گفت: از روند و مشارکت هیئت های تجاری خارجی در ایران پلاست مطلع هستیم و امیدواریم با هماهنگی مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وزارت امور خارجه و دیگر ارگانهای مربوطه شاهد حضور گسترده این هیئت ها در سالن های نمایشگاه باشیم. 

وی با تاکید براینکه، انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران هم فعالیت های گسترده ای برای حضور در ایران پلاست پانزدهم تدارک دیده است، خاطر نشان کرد: با انجام و پیگیری پروتکل های بهداشتی و ایمنی در ایام برگزاری این رویداد بزرگ، در انتظار رونق و موفقیت ایران پلاست در پانزدهمین دوره هستیم. 

گفتنی است، انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران در دوره جاری نمایشگاه ایران پلاست در همکاری و تعامل با برگزارکننده نمایشگاه، جانمایی اعضای خود را در سالن ۴۴A و ۴۴B  بر عهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *