برپایی نمایشگاه بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی با حضور ۱۶۵ شرکت داخلی در پارس جنوبی

افزایش بهره‌وری با انجام پروژه‌های کوتاه‌مدت در پتروشیمی شیمی بافت
دسامبر 18, 2022
بورس کالا میزبان عرضه بیش از ۴۳۸ هزار تن انواع کالا
دسامبر 19, 2022

برپایی نمایشگاه بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی با حضور ۱۶۵ شرکت داخلی در پارس جنوبی

برپایی نمایشگاه بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی با حضور ۱۶۵ شرکت داخلی در پارس جنوبی

اسدی مدیر عامل منطقه پارس جنوبی از برپایی ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی با حضور ۱۶۵ شرکت ایرانی در پارس جنوبی خبر داد.

سخاوت اسدی در حاشیه گشایش ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: توجه به تولید داخلی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور از اساسی‌ترین اولویت‌های این نمایشگاه بزرگ به شمار می‌رود.

وی افزود: ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی با شرکت ۱۶۵ شرکت ایرانی که ۱۱۴ شرکت آن را مجموعه‌های دانش بنیان و فناور تشکیل می‌دهند، برپا شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی خاطر نشان کرد: سال گذشته شاهد حضور ۱۳۶ شرکت ایرانی در پنجمین نمایشگاه بودیم که با رشد ۲۰ درصدی به ۱۶۵ شرکت رسیده‌ایم.

اسدی تصریح کرد: در بخش دانش بنیان و فناور نیز سال گذشته ۸۵ شرکت دانش بنیان داشتیم که امسال با رشد ۲۵ درصدی به ۱۱۴ شرکت رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز حضور فعال و با کیفیتی در نمایشگاه دارد و انتظار داریم از ظرفیت بزرگ حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، شرکت‌های خلاق و نوآور نهایت استفاده را ببرند.

مدیر عامل پارس جنوبی ابراز داشت: تولید داخل به ایجاد اشتغال منجر می‌ شود و ساز و کارهای لازم برای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان داخلی فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *