برای جلوگیری از ضربه به محصولات شکستنی از چه نایلونی استفاده کنیم؟

وینوپلاستیک تولید کننده انواع لوله pvc وupvc را بهتر بشناسیم
ژانویه 25, 2022
تولید پلاستیک خود تخریب خودتمیزکننده!
ژانویه 25, 2022

برای جلوگیری از ضربه به محصولات شکستنی از چه نایلونی استفاده کنیم؟

اگر محصولات شکستنی باشد بسته بندی آن با سایر کالاها متفاوت است زیرا با کوچکترین ضربه یا فشاری ، ذره ذره زحمات یک مجموعه هدر می رود.

یکی از بخش های مهم اقتصاد هر کشوری بخش تولید آن است.پس از تولید هر محصول مهم ترین دغدغه تولید کننده سالم رسیدن محصولش به دست مصرف کننده و مشتری است. برای نگهداری از محصولات آن را بسته بندی می کنند و نوع بسته بندی هم به نوع کالا ، نوع استفاده و ارزش آن بستگی دارد. اگر محصولات شکستنی باشد بسته بندی آن با سایر کالاها متفاوت است زیرا با کوچک ترین ضربه یا فشاری ، ذره ذره زحمات یک مجموعه به هدر می رود.

نایلون ها انواع مختلفی دارند که تقریبا برای همه محصولات استفاده می شوند سوالی که شاید برای خیلی از مامطرح شود این است که برای جلوگیری از بروز ضربه به محصولات شکستنی از چه نایلونی برای بسته بندی استفاده کنیم ؟ در این قسمت به معرفی بهترین نوع نایلون برای بسته بندی و جلوگیری از بروز ضربه به محصولات شکستنی می پردازیم. امروزه برای آسان شدن حمل و نقل اثاثیه منازل شرکت ها و موسسه های مختلف باربری وحمل بار ثبت شده اند که وظیفه ی آنها دریافت وسایل و تحویل در مقصد مورد نظر مشتری است. اما برخی از این شرکت ها به این امر بسنده نکرده اند و برای گسترش کار خود و کسب درآمد بیشتر ، بسته بندی را به صورت تخصصی انجام می دهند. لاوه بر کارتن درسایزهای مختلف بیشترین چیزی که برای بسته بندی استفاده می کنند نایلون های حبابدار یا همان بابل رپ است که بین ظروف و وسایل قرار داده یا می چسبانند تا دچار شکستگی نشوند.

در هنگام جابه جایی و حمل و نقل محصولات شکستنی احتمال بروز خسارت و از بین رفتن محصولات بسیار زیاد است و برای جلوگیری از چنین زیانی باید با در نظر گرفتن همه ی نکات در حمل و نقل محصول، از بسته بندی مناسب نیزغافل نشد . با پیشرفت تکنولوژی هر روز نوع جدیدی از نایلون ها به بازار وارد می شوند که قابلیت های بهتری نسبت به گذشته دارند و میزان خسارت را کاهش می دهند . یکی از آنها نایلون های ضد ضربه گیر هستند. این نایلون ها همان طور که از اسمش پیداست توان بالایی در مقابل ضربه دارند و از فشار وارد شده به کالا یا محصول کم می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *